Pic de Casamanya – Corredors S.E. des07

Tags

Related Posts

Pic de Casamanya – Corredors S.E.

Sortida/Arribada: 1970/2742
Orientació: Sud Est
Dificultat esqui/snowboard: S 3.3 (escala Volo)
Dificultat ALP: Fàcil
Exposició: E2
Durada: 3h
D+/D- 772m
Pendent: 40/50º

Punt de Sortida:
Carretera del coll d’Ordino punt de barrera costat de Canillo a pocs km del coll. Lloc per aparcar 1970m

Accés:
Remuntem la vall i anem a buscar el llom del pic de Casamanya des d’allà fins al mateix pic 2742m. Per anar a buscar el corredor (I), baixem per la cara sud est direcció a la mateixa vall de pujada ja que els corredors comencen en una cota inferior al pic. El corredor (II) farem el mateix però el seu començament es al costat dret de la mateixa pala. Molt visibles ambdós des de la vall d’ascens.

Descens:
Corredor (I) : En la seva primera part força estret, tècnic i inclinat 45-50º primers 100m després es suavitza i es fa més ample poden realitzar girs amples i còmodes.
Corredor (II) estret de principi a fi tot i que no amb molta pendent 40-45º max, tècnic per la seva poca amplada en condicions de poca neu hi trobarem rocs que poden dificultar la fluïdesa de girs.
Tant un com l’altre finalitzen al mateix punt i farem la resta del descens pel mateix lloc de pujada fins als cotxes.

esquerra (corredor I) dreta (corredor II)